quinta-feira, 27 de janeiro de 2011

Imagem Real

As vezes eu me pergunto:
Será que você existe;
ou é fruto do meu submundo?

Essa idéia ainda persiste
Por mais insana e profunda...
Mas chega a ser triste:

Pois me afogo nessa pergunta
E o medo de ser
Nesse mar se afunda.

Mas como posso sem você viver
Oh, dona da Lua!
Sendo que só de te ver
O meu eu flutua?

Dúvida não tenho mais:
Sem você, vida eu não teria;
Meu coração não bateria
E perder você? Jamais!


Fernando Neves; Projetos Aleatórios.

14 comentários:

  1. Nossa! Menino que coisa linda, adorei parabéns.

    ResponderExcluir
  2. Finalmente algo bem diferente do que eu costumava a ver por aqui...

    Tá amolecendo.

    ResponderExcluir
  3. As vezes eu me pergunto:/
    Será que você existe;/
    ou é fruto do meu submundo?//

    E a dúvida persiste/
    Insana e profunda.../
    Que chega a ser quase triste.

    Eu me afogo.

    ResponderExcluir
  4. Olá...só passei pra "xeretar"...Boa noite...lindo blog

    ResponderExcluir
  5. Não sei como em minhas andanças aleatórias pela blogosfera ainda não tinha passado por aqui. Que leituras agradáveis :) Parabéns pelo blog e o conteúdo. Continue escrevendo com a alma... ela tá quase que "palpável" por aqui. Abraço!

    ResponderExcluir
  6. Adorei o texto, adorei mesmo. Se der passe pelo meu. *:

    ResponderExcluir
  7. Heartbeats Beats By Dre
    Beats By Dre
    Beats By Dre
    Beats Dre Solo
    Monster Studio
    Monster Headphone
    Monster Earphones
    Monster Just
    Monster Turbine faithfully reproduce artists' vocals and the music behind them, so you can hear the heart felt emotion your favorite singer wants to share with you. Get ready to experience your music like never before. Feel Every Note of Today's Hottest Digital Music These days music is recorded and mixed in a super advanced environment. Turbine Beats0
    Monster Turbine Beats
    Monster Miles
    Monster Miles Davis We designed Heartbeats by Lady Gaga to let you experience every bit of the energy and creativity today's hottest artists put into their digitally recorded music. The amazing hit of the deep bass. Pitch perfect highs and lows. You'll feel more power and hear more details in your favorite music that you didn't even know were there. Flat Cables by Monster: No Tangles, No Tears. Thanks to Monster's exclusive flat cable design, Heartbeats are tangle free. Bye bye, bird's nest. ##

    ResponderExcluir
  8. Hiking is an adventurous athletic activity that needs sturdy footwear toNike Air Max assure you a safe and enjoyable hiking. And hiking sneakers are a good bet for you Kawasaki Fairings
    in this regard. Hiking sneakers provide excellent cushioning, good shock absorption and above all maximum comfort. Asics Tiger Shoes
    The rubber outsole with heel pads of hiking sneaker provides you good Asics Onitsuka Tigertraction and protection against hard impacts.
    .

    ResponderExcluir
  9. Gostei bastante! Gostei dessa sensibilidade! Depois da uma passadinha no meu almasussurrante.blogspot.com

    ResponderExcluir
  10. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderExcluir